Alltså allvarligt. Förklara för mig

Det logiska i att (i Facebookinlägg osv vad annars) byta ut alla punkter i meningar mot hjärtan!

Jag blir mest förvirrad och det stör mitt ”svenskasinne”. Nog för att jag skriver slarvigt och missar nog både punkt och kommatecken, -men att byta ut dessa mot Förklara för mig. Varför? För att det är fint med hjärtan? Ja det är det ju. Men INTE istället för punkt. En punkt är en punkt. Slutet på en mening. Ett hjärta är en symbol som åtminstone jag verkligen inte symboliserar slutet.

Men jajaOm jag ska skriva … Jag vet inte vad det heter ska jag verkligen göra tre hjärtan då?


Mmm

Nästan dagisvarning på detta inlägg men jag har funderat och irriterat så många gånger och nu kunde jag inte vara tyst mer. 

och det bästa är att när jag publicerar inlägget så blir mina hjärtan till ingenting. 😉
Alltså, punkt ska inte ersättas, jag får medhåll. B-)

Vad tänker du? Låt mig veta.

