Hon satte foten i en kaffemugg

Hon är jag om någon undrar.

Det slog mig just att jag glömde skölja av trappan. Vi satte oss på trappan med varsin mugg kaffe och en stor skål med glass. Jag skulle bara flytta foten och hoppsan. Stod Genbankens mugg där??
Kaffet var varmt så det värmde ju en stund. 😉
Men som den gentlemankvinna jag är så gav jag bort mitt kaffe istället.

Hoppochstuds talade om att man får ju faktiskt inte hälla ut någons kaffe på det viset. Det är faktiskt elakt att inte bjuda på kaffe när man själv dricker.

Ja fast jag hällde ju faktiskt inte ut det, jag satte ju bara foten i det. Ju.

Genbanken i sin tur menar att jag ska ju ändå skölja bort det så blir det finare på trappan.
Nej, jag äter glass nu.
Men sen!
Jaja. Sen ja. Sen sköljer jag av trappan.

Hur länge är sen? Jag har visst inte kommit dit ännu…
Tränger kaffe in i stenen tro? Så att det blir fult. Nä, det gör det nog inte. Tror jag. Jag tar det sen.
Sen ska jag skölja bort kaffet. Mmm…jag ska bara…först.

Vad tänker du? Låt mig veta.

