Planerfunderat

Efter att ha planerat, möblat om, fixat all tvätt, lagt in den, städat, dammat, rensat garderober och fått gjort alla måsten insåg jag att jag lika bäst kan gå ner och göra mig en kopp te.
image

Så här sitter jag nu. Jag kan inte sova och aldrig snurrar väl tankarna som när hjärnan ska vara tyst. Jag vill sova men hjärnan fortsätter att prata. Och prata. Och prata.
Tänk om ändå allt planerande och fixande kunde blivit gjort på riktigt och inte bara i tankeverkstan. När jag vaknar imorgon och resten av dagarna måste jag ju göra allting en gång till. Fast på riktigt.

Och efter allt jag hunnit göra sedan borde jag ju faktiskt vara så trött att jag lätt hade somnat. Men nä, hjärnan fortsätter att prata. Högt och länge. Det kan inte fan somna då! :-/

Vad tänker du? Låt mig veta.

