Jag är inte sämre än att jag kan ändra mig.

Det gäller crocs, Foppatofflor, gummiskor, pissetofflor, -kalla vad ni vill.

Jag gillar dom inte, snygga är dom inte och läskiga att ha på fötterna. Men. Jag säger men, jag kan väl ändra mig?

image

De är inte mina, det är Decibels. Snyggt är det inte men jag kan faktiskt vänja mig vid såna. Jag har kommit på att när jag har ont i mina fötter är de väldigt bra faktiskt. Det dämpar stegen, mjukare under fötterna är det också. Precis vad jag behöver de dagarna. Perfekta pissetofflor faktiskt, just såna jag behöver när jag ska bara…

Därför kom jag just fram till att såna ska jag ha. Jag är bara något trögstartad.

Idag har jag lånat Decibels pissetofflor. Jag har ont in min kropp. Händer och fötter. Turligt här jag dessutom tid hos kiropraktorn om några veckor, det behövs nu igen.
Sen mina fula ben… De är ännu fulare idag. Eller det ena. Ont gör det också både allmänt och när jag nuddar vid det. Åderbråck? Blodproppsvarning? Nä, jag gissar nog på bråck faktiskt.

image

En stunds högläge så försvann det blå som alltid finns, så det röda syntes mer. Det är svullet och lite hårt inuti.

Vad tänker du? Låt mig veta.

