Lindade bröst eller tejpade bröstvårtor

Det kanske vore nåt. Betydligt bekvämare än att köpa sig en tre storlekar för liten bh. Jag har ägglossning och jag har ont.

Det finns tillfällen när det hade varit en fördel att blivit man. Eller kanske hormonfri helt och hållet. Fast då blir det väl problem för det.
Men man kanske. Inte nog med att slippa ägglossning, mens, pms, mensvärk, annan värk, huvudvärk? Nja… Ont i ”mensmagen” osv.
Tänk att dessutom kunna kissa när det behövs och inte där toaletten finns 😀

Å andra sidan… Så kan man plåstra om tuttarna och ta en värktablett istället. Funkar det också. Jag är mest van vid att vara jag, utan pungsäck (hoppochstuds ord)

Vad tänker du? Låt mig veta.

