Tänker positivt. På mitt sätt.

Gaah. Jag möblar om. På försök visserligen och passar på när Genbanken är ohemma och ovetande. Han är inte riktigt lycklig över mina planer…
Han la dessutom in veto mot att jag möblar om hastigt och lustigt. Han vill INTE ha en massa att skruva och flytta efter jobb.

Kan jag iofs förstå. Men ska jag se slutresultat så måste jag testa. Så det så. Nu har jag röjt runt ordentligt. Och kört fast. Ordentligt.

Denna helvetes soffa, förbannade åbäke till att vara svårmöblad. Och så jävla go att sitta i. Hade det inte varit för det så kunde jag bannat den utomhus.
Inte heller kan jag bygga om storarummet. Skit också.

Men va fanken. Det ska gå.
Om alla möjliga lösningar är dåliga så måste ju en av dom vara mindre dålig.
Då är den ju bättre och då är det bra. Ju. Eller?

Jag behöver lite energipåfyllning, O’boy kanske. Och nåt att tugga på. Sen hittar jag nog en mindre dålig nödlösning som är bättre vilket blir bra.

Vad tänker du? Låt mig veta.

