Bortskänkes. Lite av mig själv i flytande form.

Ikväll var jag iväg till Blodcentralen för provtagning. Den viktigaste frågan var ju blodvärdet för pappersarbetet är ju inte nåt att oroa sig för. Ingen malaria, inga blodsjukdomar, inget sexbyte och inget partnerbyte. Men blodvärdet då?

Inga konstigheter. Inte för att jag egentligen trodde det, det berodde ju som sagt på spiralen förra gången. Gränsen för kvinnor är 125 och för män 135.
Jag hade 135 i blodvärde och räknas som fit for fight. 🙂

Nu ska bara de olika blodprovsrören skickas för analys vilket jag inte är orolig för. Jag har minsann händerna på eget täcke. Hmm. Nåja, under Genbankens ibland också när andan faller på. 😉

Men sen när allt är klart så ger jag bort mig själv till den som vill och behöver. I flytande form för bästa upptagning. 😀

Vad tänker du? Låt mig veta.

