Tänt var det här

Och det brinner ännu ser jag. Fast jag får titta ordentligt. Nu är det ju ljust ute. 🙂
Igår kväll, sent som vanligt satte jag mig i badet. Decibel knackade på dörren, hon var ledsen och funderade över om kopplet följde med Villeman eller inte. Halsbandet, har han det?
Jag skyndade mig att bli klar och gick till henne. Då var klockan närmare ett 😮

Hon grät och var förtvivlad. Vi hade ju inte tänt ljus på graven, det måste vi ju göra.

Jo. Sånt är viktigt. Jag fick klä på mig och Decibel letade fram två gravmarshaller. En ficklampa behövdes också. Fast det var så dimmigt att det var svårt att se ändå faktiskt.
Ännu svårare var att ta en bra bild utan att alla dimdroppar kommer med på bilden. Ordentligt hög luftfuktighet som sagt.

image

Så där stod vi, mitt i natten och tittade på lågorna.

Idag är det ridning på schemat och nåt annat att tänka på en stund.

Vad tänker du? Låt mig veta.

