Vad blir det i ett nästa liv?

Mister och Decibel är minst sagt svåra att få ur sängen. Mister undrar om han aldrig får sova?

Jag talar om att i sitt nästa liv kan han beställa att bli sengångare så kan han ta det precis så lugnt som han vill.

Hoppochstuds flikar in att han minsann är en sengångare.
Eh. Nej. Du vet inte hur man går knappt. 😮
Okej. Men en senkommare är jag iallafall.
Håller med. 🙂

Mister vill kanske förresten bli nåt annat. En koala? De är söta tycker jag, han håller inte riktigt med. En vanlig björn då, stor, stark och sover hela vintern?
Decibel vill bli en häst i nästa liv.

Hoppochstuds hörs igen.
I mitt nästa liv vill jag bli en legogubbe!

Ja. Jo. Då får jag väl köpa hem Lego då, och leka med dig. 😛

Vad tänker du? Låt mig veta.

