Hur?

Hur ofta kan man ge en katt avmaskningsmedel utan att det blir skadligt eller att han blir resistent.
Vi har just avmaskat honom och han börjar redan odla nya…
Detta hittade jag jämte min säng i morse, en svans och ett huvud.

image

Bilden är riktigt dålig, jag fick inte till det.
Först skyllde jag på trötthet och dimmiga ögon, sen såg jag att det var handkräm på linsen. 😉
Så kan det va.

Nu sitter jag med min morgonkaffe. Läser Icakuriren, det senaste och sista numret. Nu har jag fått avslutat prenumerationen. Dags att gå vidare. 😉
Jag läser om Di Leva, han är härlig. Men jag funderar lite ang hans kaftaner. Hur gör han till vardags tro? Jag menar, på bilden har han sin fina regnbågskaftan som passar fint i tidningen.

image

På scen har han en annan kaftan.
Hemma då? Till vardags. Har han kaftan då eller slappnar han av i jeans eller andra byxor.
När jag kommer hem tar jag mer än gärna på mysisar eller teletubbiekostymen.
Han kanske inte ens gillar byxor, Di Leva. Han kanske har vardagskaftaner. Andra färger, annat material. I luddtyg kanske till och med. Tanken är lockande, jag tror jag skulle kunna leva med det faktiskt. En mjuk ledig långklänning. Med korta ärmar så jag kan göra nåt. 🙂
Fast det blir ändå inte samma sak.
För tjejer är klänning vardag, men inte många män går i kaftan. Lite synd faktiskt, det livar upp. 🙂 

Vad tänker du? Låt mig veta.

