Bergsbestigning. Fast tvärtom

I morse när jag kom ner i köket luktade det så underbart gott i köket. Liljekonvaljerna jag fick igår gör vad de ska. 🙂

image

När jag gick på gymnasiet så hade jag en parfym som luktade liljekonvalj. Å som jag älskade den. Som så mycket annat tog den slut och jag har inte hittat någon sen dess. Jag vill så gärna ha en. Liljekonvalj är storfavorit. 🙂

I övrigt så försöker jag mig på bergsbestigning idag. Fast tvärtom. Målet är att nå botten av Mount Doom. För att inte gå vilse i tvättstugeberget har jag knutit ett rep om magen och knutit fast i dörrhandtaget.
image

Det hade känts bättre med en kompanjon där inne. Typ ett 16kilos tvättmaskinsmonster.
Det hade nästan skrämt tvätten ren. Samtidigt. 😉

Vad tänker du? Låt mig veta.

