Rubrik som igår. Status samma.

Ingen bra dag alltså. Tur att den inte är slut.
Jag känner mig allmänt inkompetent och okunnig och dåligt som kan bli.
Tur att andra är så duktiga och företagsamma och får saker gjort. 
Känns bra att veta. :-/

Blää. Fast jag har fått lite gjort åtminstone. Lagt in en maskin tvätt, dammsugat nedervåningen och påbörjat diskmaskinen. Jag har till och med fått tonårsMister att lyfta rumpan ur soffan. Det blir väl inte långvarigt men ändå. Snart ska han till tandläkaren så då blir det en liten paus åtminstone.

Saker händer nu. Det rullar på. Vi är delaktiga även om det kanske inte märks. Jodå. 🙂 Med telefonångest ringer jag inte men jag hejar på och fundilerar. Genbanken ringer istället. När han kan. Tiden vill liksom inte räcka till, speciellt inte till prat. Stor nackdel med delat sovrum. I vårt fall just nu tom delad våning. Men det blir la bättre en gång. Antar jag.
Även om det just idag känns som fan. 

Men med fyra dagar till mens är det väl fullt normalt att må så här. Jag borde ha vant mig men ikke.
Samma sak varje gång. Alla är elaka och vill mig illa. Alltid lika värdelös. Det hjälper inte att veta varför. Jag blir bara argare på mig själv. Att tillåta mina hormoner att jävlas så. Så jävla jävla dumt!

Vad tänker du? Låt mig veta.

