Berätta för mig.

Vad fästingar fyller för funktion här på jorden mer än att sprida smittor, obehag och allmänt äckel.

Jag kände hur det stack till i fredags kväll. Ja, jag känner både när det kryper och sticker. Denna hann alltså bita sig fast. En yttepytte miniliten fästingjävel.

Det kliar. Och kliar. Jag blir nästan mer idiot än vanligt.

image

Efter att ha dränkt in knävecket i tea treeolja så är det lite bedövat. Skönt. 🙂

Men jag hatar fortfarande fästingar. Tro inte annat. 😛

Vad tänker du? Låt mig veta.

