Ånej. En gång till. Samma men mer.

”Definitionen av galenskap är att göra samma sak om och om igen och förvänta sig ett annat resultat.” – Albert Einstein

Jag hoppas jag inte sagt nåt annat? 😉

Idag har jag limmat hundväsketransporten. Jag använde så klart mitt jättesuperbralim som jag limmar hästtäckena med. LiquiSole tror jag det heter. Det är som silikonlim, som man har i badrum. Blir hur bra som helst.

I paketet ligger ett par plasthandskar och precis som vanligt tänker jag att det där är överkurs, det behövs inte. Jag ska limma så lite och tar det försiktigt.
Jodå. Och precis som vanligt har jag lim som inte går att få bort. Till och med min mobil är det lim på. Starkt och bra och går inte bort… 😉

I kväll har vi lastat alla fyra hästar, ja i två omgångar förstås. Vi packade med fikakorg, gubbar, barn och hundar och åkte iväg. Inte långt utan till svärmor och svärfar. De hade en beteshage som inte blivit betad i år. Våra fyrbenta funkar bra som gräsklippare.
Oj så nöjda de blev. Hundarna blev om möjligt ännu nöjdare när. Det rinner en drickabäck rätt genom hagen. Mycket fin att skutta runt i. Inte lika fin var Tiili efteråt. Var det en brun Golden vi köpte? Blöt och sandig och busig.

Jag hade kunnat ta lite mobilbilder om inte jag visst kletat lim på kameralinsen. Starkt och bra. 0:)
Har bilder i digitalen men den är ju inte här. Imorgon kanske. 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

