Mysteriet med den svävande pappersbiten

Som det kan bli. Det är kanske inte hos alla som pappersarken svävar men det händer och jag har bildbevis på det. Lösningen på hur är lika enkel som ostädad.

image

Mowgli tyckte han syntes dåligt på den första bilden så jag lägger in en med mera svart i. 😛
Som synes är han inte alls rädd för svävande objekt.

image

Hoppochstuds gör en blåspuss på min arm.  Det blev inget vidare.
-Det är visst dåligt med luft i luftventilen, konstaterar han lugnt.
-Jaså, läcker du?? frågar jag
-Haha, ja. Visst är jag läcker . 😛

One thought on “Mysteriet med den svävande pappersbiten

Vad tänker du? Låt mig veta.

