De oförstörbar pincett

Är vad jag behöver. Jag har haft ett hundratal skulle jag gissa på genom åren men jag har samtidigt haft en Mister.
Fråga mig inte vad han gör med mina pincetter, väg undrar själv men tar bort generande hårväxt gör han inte. Om han inte är spikodlare och säljer småspik till Litauen eller nåt. Inget välbetalt yrke för han har inte en spänn.

Ändå är alla mina pincetter ur funktion kan man säga. Jag ser ut som ett skogstroll med hårväxten som nu är generande. Pincetten klarar knappt dra ur en tändsticka ur asken.

Jag behöver en oförstörbar pincett. I annat fall får jag snart använda tändstickan jag kanske lyckas dra fram ur asken.
Den generande hårväxten försvinner. Resten också förresten. En aning generande faktiskt.

Vad tänker du? Låt mig veta.

