Det jag inte minns kommer jag inte ihåg

Har det hänt överhuvudtaget? 😉

Jag syftar på gårdagens inlägg där jag undrade hur Roger tänkte med vattenslang och sånt.
VI hade visst bestämt att medan Vilna går i egen hage så vattnar vi med slang.

Hmm. Jag har ett litet minne av att jag tänkte högt om det men inte att VI bestämde nåt.
Mest troligt har Roger tagit beslut och jag har lyssnat på nåt annat. Eller nåt. För det jag inte minns det kommer jag inte ihåg.

Men lite jobbigt blev det ju förstås. Tänk själv. Jag hade fel. Prova den meningen, sig den sakta. ”Jag hade fel”

Nä det känns inget konstigt. Orden känns fel. Jag och fel i samma mening.
Jag har läst i blogg där skrivaren gått in i inlägg i efterhand och ändrat på fakta för att inte ha fel.
Samma tanke for förbi, jävligt snabbt, men den för som sagt förbi. Okej okej. Jag hade fel. Jag kan säga det. Jag kan bjuda på det.

Fast inte alldeles fel. Jag hade bara glömt. Det jag inte minns kommer jag inte ihåg. 😉

Vad tänker du? Låt mig veta.

