Och målet är…en utmaning.

Dagens mål och göromål är mitt omtalade dampskåp. Där det en gång stod bakformar och inte så mycket mer. Sånt ändrar sig fort.

Med tiden har recept, tidningssamling med recept jag ska spara, andra tidningar, doftljus, pennor, mera ting och flera andra ting.
Detta ska städas. Tömmas. Rensas. Slängas. Ut. Väck. Bort.
In ska flyttas skålar av lite större modell och bakformar.
Inget annat! Inga recept och konstiga ting.

Jag läste i en annan blogg om man skulle göra före- och efterbilder. Tja. Varför inte. Det kanske kan funka. Lite som de så kallade damptantsutmaningarna vi hade för några år sen.

Just detta ska vara klart på måndag, det är bestämt med boendestöd. Därför kommer bilderna lite tätt men sen kan jag lägga in förebilderna redan på måndagen ju.  Och efterbilder när det är gjort.
Kanske det gör någon nytta, om inte så har jag bildbevis för mig själv. Ibland går det. 😉

Alltså. Dampskåpet som sagt.
Noteras bör att en stor hög med recepttidningar har jag sedan gått igenom… Det är fullt ändå.
Mer ingående bilder väntas 😛
Japp. Det är väl inte mycket att dra ut på. Här är det. Dampskåpet.
Så mörkt och fullt att det knappt syns hur mycket grejer där finns.

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

