Neeej!!! Inte dessa kryp en gång till!!

Fan helvetes, Jävlar!!

Jag fick inte iväg Hoppochstuds till skolan idag. Upp i det blå och frampå dagen kom magont också. Frampå dagen förresten jag fick inte livstecken i honom dörren strax efter tio 😮

Han hade hittat en skojsig grej på datorn som han ville visa mig. När vi låg och degade i soffan fick jag ett infall från ingenstans och krafsade runt i i nackhåren. Jag hade en dålig känsla och ju mer jag krafsade ju värre blev den.

Helvete helvete helvete. Lusägg.
Så många timmar jag slitit runt i håret på ungarna. Med den nya dyra braiga kammen. Så mycket ont de haft. Jag har ju för tusan skavt sönder hårbotten på dom nästan, de har ju varit illröda när jag blivit klar. Dag efter dag. Nu hittar jag nya jävla ägg. Igen!

Och nu måste jag alltså börja om igen. Var kommer skiten ifrån.
Jag klarade mig förra gången men det kostade halva peruken på mig. Kammen slet ju av håret och det som inte kammen drog det lossnade i mängder ändå.
Nu har det verkat lugna sig med massa naturpreparat och det som ramlar räknas nog till normal mängd. Tills nu. Nu ska kammen ta resten. Blä.
Massa många timmars kamning igen. Helt i onödan.
GAAAAHHH. Jag vill inte!
Inte Hoppochstuds heller, han trodde han skulle slippa två veckors kamning åtminstone men icke! Han svarade med ett ylande och tycksyndommigljud. Fast det är synd om honom. Och de andra. Och mig. Jag hatar luskammen. Och ändå inte. Den ÄR bra. Men inte så ofta…

Vad tänker du? Låt mig veta.

