Mammaaa!!! Någon har rakat skrevet i toaletten!!

??? Va?
Någon har rakat skrevet i toaletten! Hoppochstuds kommer rusande. Hojtande och berättar det hemska som hänt. Han skulle kissa och det går ju inte när någon har rakat skrevet i toaletten. Själv förstod jag inget och skulle just fråga var han fått det ifrån. Då slår det mig.
-Är det hår i toaletten? Frågar jag.
-JAA!! Någon har ju rakat skrevet i toaletten ju!

Ungefär här går jag nästan sönder av skratt men låtsas vara väldigt upptagen med annat.
-Vem skulle ha rakat sig menar du? Det är rätt långa hår va?
-Jaa. Långa. Det är MYCKET hår. Jag vet inte men NÅGON har rakat skrevet i toaletten.
-Vet du vad säger jag, jag vet inte för om man kan ha så långa hår i skrevet. Det är jag som har tömt hårborsten.
-jahaa, utbrister pöjken. Jahaa. Hummar han, spolar toaletten och kissar. Jahaa…

image

Mer sensationellt var det inte. 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

