Hur kunde jag??

Och en en gång skulle jag lyssnat på magkänslan. Fan också.

Min mobifon börjar visst bli lite full och det är ont om lagringsutrymme sa den. Eller den hade gjort om den var röstade, nu fick jag läsa själv. Dåligt, jag vet.
Jag rensade bort lite onödigt och fortsatte bland fotografierna. När jag bloggar förminskar jag bilderna som läggs i en särskild mapp. Den tog jag bort helt och hållet.
Under utrensningen slog det mig, är det rätt mapp? Helt säkert? Jag var skeptisk men jag vet hur det är. Jag gör alltid så, trycker avbryt bara för att konstatera att det var helt rätt och börja om från början igen.

Varför varför varför lyssnade jag inte på mig. Jag upptäckte just varför det inte stämde och vad som raderades istället.
Mappen Download. Där hamnar bland annat smsbilder och annat jag hittat. Bra, roliga, fina. Och bilder på Jummi till exempel. Och, -kom jag på nu, bilder från Tiilis uppfödare som Genbanken har messat. Hoppas han har dem kvar. Och bilder från djursjukhuset, sista stunden med Villeman. Och bilder på Tiili när vi var i Norge. Hoppas Lotta har dom kvar. Jag måste messa henne.

Fan fan fan. Tänk om jag kunde lära mig nån gång. Det var över tvåhundra bilder 😦 Bara borta.

uppdaterat Jippii!! Hurra!! Jag är glad. Åtminstone lite mera. Jag hittade bilderna från Tiilis uppfödare. Jag hade smart nog lagt dessa i en egen mapp.
Nu blev jag som en hundvalp.

Ännu gladare blev jag precis nu när Lotta svarade på mitt nödrop. Hon har bilderna kvar 😀

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

