Kallt och blött men för övrigt så väldans bra

Just nu är det lite motigt. Badvattnet är kallt, vilket betyder att det är dags att pallra mig ur badkaret.
Men jag vill ju inte. Jag har det ju så bra. Ju.
Genbanken har ju eldat upp massor av varmvatten ikväll. Jag skulle ju kunna fylla på mera varmt.
Fast jag ska upp tidigt i morgon så jag behöver sova.

Jag behöver visst inte fundera så länge. Medan mobifonen låste sig i vanlig oordning och jag gjorde omstart, messade Decibel som tydligen ligger vaken. Det är bara att ta sig upp, borsta tänder och lägga mig hos henne.
Det känns helt okej faktiskt. Jag är nog ganska trött ändå.

Innan ikväll gosade jag och Tiili en stund på golvet.

image

Jag kunde ju inte låta bli, när jag kom in i köket och möttes av Genbanken och bebisen.

image

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

