Lika långt som näsan räcker

Dags för lite lunchätande. Var och en tar det den vill ha sen äter vi ordentligt till kvällen.

Jag står och mäter upp havregryn till gröt medan Hoppochstudsmegafonen blir vansinnig när Mister tog det sista av mjölken.
Ojdå. Jag ordar lite om att dela om det finns lite men fortsätter med mitt.

Decibel erbjuder sig att cykla till affären och köpa. Vädret bekymrar inte henne, hon gillar att handla. Okej. Jättetack säger jag och plockar fram en peng.
Hoppochstuds blir glad och jag sätter in grötskålen i micron och plockar fram resten av grejerna.

Men va f-n. Mjölken är ju slut!!?

Vad tänker du? Låt mig veta.

