En sån där dag idag

Jag är tom på allt som stavas energi. Det är en plåga att hålla huvudet uppe och en ansträngning att andas. Det är väl gårdagen som slagit till. Kanske en del dagar innan också. Jag har bara frusit och varit idag.

image

image

image

Inte ett vettigt dugg har jag fått gjort. Mer än att ha slängt in en maskin tvätt. Vet inte när den blir hängd. När jag orkar eller när jag bryr mig.

Tillslut kunde jag inte komma undan det dåliga samvetet. Tiili tittade så med sina ledsna ögon.
Jag tog på mig regnbyxor och varma kläder. Plockade ner extragott i fickorna och tog med Tiili till skogen. Vi gick runt, tittade, lekte och kastade kottar. Hon hämtade och jag ”köpte” den 🙂 med lammsticks kan jag visst köpa mycket.

image

Tiili hjälper hösten att klä av träden 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

