I natt ska det minsann bli bra.

Oj vad jag ska sova gott tänker jag. Dels är jag ju katastrofalt trött idag. Och Genbanken var hos läkaren idag och när han var klar sprang han in på Gekås för att köpa sig ett täcke. Vi har som sagt inget element inkopplat och det är visst inte bara jag som har sovit dåligt i kylan. När han gick bland kuddar och täcken hittade han en tunn och go kudde åt mig.
Jag vet inte vad som blivit fel men min nacke klarar inte av de formade kuddarna längre. Jag får jätteont. Vanliga kuddar funkar inte heller. Den sista tiden har jag sovit helt utan men det gör ont det också. Perfekt är en bro under så en sån kudde önskade jag mig. Tills idag. 🙂

Inte nog med det, jag fick lite uppmuntran idag också.

image

Medan jag bäddade nya täcken gick Genbanken ut med Tiili. Hoppochstuds ville följa med.
Så tittade jag ut genom fönstret, ut i mörkret. Jag såg ljuset av två ficklampor, Genbanken och Hoppochstuds på väg uppför backen, de håller varandra i handen.
En stor lugn och en liten studs. Tiili knatar på bredvid, och den lille studsar liksom fram och klappar henne i farten.
Det var fint

Vad tänker du? Låt mig veta.

