Bara en liten då

Jag släppte ut Tiili men nästan direkt skällde hon vid dörren. Jag öppnade för att släppa in henne men hon vände och gick iväg igen.
Det är hennes sätt att tala om att hon vill att jag ska följa med.

Hmm. Jaja. Okej då. Men bara en liten då, ut och vända eller nåt. Men regnade gjorde det så jacka o stövlar på. Plötsligt var vi i skogen och letade leversnittar.

image

image

Ja och sen på tillbakavägen hittade jag ett bilhjul bortanför garaget. Å så bra, kan hon ta sig igenom? Det kunde hon inte för det var jättefarligt. Men hon gick till slut över när det låg ner iallafall. Å titta, en rockring, går hon igenom den då? Inte till att börja med men sen. 🙂
Sen kastade jag den i luften och den studsade roligt på marken.
Och sen hamnade vi visst i lövhögen.

Hur hände där? Vi skulle ju bara ta en liten vända. Nu är vi blöta och jättesmutsiga båda två. Vi ser ut som två grisar. Men det var roligt. 🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

