Jag sa inget för säkerhets skull

Vi satt och pratade här för ett tag sen. Roger berättade hur han tänkt lite för fort på jobbet. Eller om det var munnen som var för snabb.

De hade pratat och hans jobbekompis tyckte det var så dumt med all snö, isen frös ju inte till ordentligt för att bära. Han ville ju pimpla.

-Va fan, menade Roger, det är la bara att gå ut och skotta av isen.

-En jobbekompis undrade Vad sa du nu??

-Hahahah, nä, vad sa jag nu skrattade Roger.

 

Jag nämnde aldrig att just det var min första tanke. Det är la bara att gå ut att skotta. Jag skrattade lika mycket åt Roger som åt mig själv. Men jag sa inget. Men det är la bara att gå ut och skotta. Sen bär den bättre…

 

Vad tänker du? Låt mig veta.

