Hånad av mobofojnen

Sitter och bläddrar bland mina flikar på mobifojnen. Det är lättare än att leta bland bokmärkena.

Igår skulle jag beställt böcker, både till mig och Lotta. Det blev av någon anledning framflyttat till idag.

Flera gånger har jag bläddrat och ser.

image

Detta är en av böckerna jag ska beställa. Har läst positivt om den vill jag minnas.

Få det gjort. Just ja. Jag måste beställa böckerna ja. Få det gjort hihi.

Tre timmar senare. 
Bläddra bläddra eller slajda slajda.
Få det gjort. Ja jädrar. Jag måste beställa böckerna ju. Hihi. Få det gjort.

Fler timmar senare. 
Slajda slajda jaja, -bläddra bläddra
Få det gjort. Va fan. Har jag inte beställt böckerna än? Få det gjort liksom. Eller hur.

Jag har just bkäddrat. Igen.
Jag skaa beställa.  Idag. Jag ska bara…. Först.

One thought on “Hånad av mobofojnen

  1. Pingback: Få det gjort var det. | Mmm… jag ska bara…

Vad tänker du? Låt mig veta.

