Få det gjort var det.

Idag har jag fått en del gjort.
Jag har rensat ut gotteskåpet och flingskåpet och kryddhörnan är sanerad.
Jag missade helt att ta både före och efterbilder men den som tidigare sett en damptantsutmaning kan säkert gissa sig till det. Maj Gadd så mycket att slänga.  Gamla ostbågar, popcorn, tomma godispåsar och kolapapper. Allt i en röra.

Sen var jag väl förtjänt av en paus och tog termobyxor på och Tiili i koppel. Nån timma senare passade det lagom att fruncha innan Hoppochstuds väntades hem.  Direkt ut i bilen är körordern. Mister ska hämtas, till BUP ska vi åka.

image

image

Vädret har verkligen varit kanon idag. Kallt, sol och snöfall.  🙂
Fick en bild av Lotta. Snöhästarna stod och lurade. 

image

Till vänster står Fabian och Vilna och nojsar och sen står Hilda och Newt. 

Till BUP kom vi i tid. God tid. En hel timma för tidigt. Inte det minsta lustigt var det. Hoppochstuds och Mister tjafsade och käftade konstant. Fy. Men till slut blev det lugnt.
Så himla typiskt mig. Jag bara antar att det är jag som skrivit fel tid. Det är ju inte första gången.. Bättre för tidigt än för sent.  Vi kunde ju sitta kvar så länge.  Mister kunde slappna av och Hoppochstuds varvade ner med Legobygge.
Någon p-bot hade jag inte heller trots att jag stod på övertid.  Bra. Mycket bra. 🙂

Äntligen är böckerna beställda. Få det gjort var det. Nu är det slut med hånet. Jag har mycket att lära kan jag tro.

image

image

Det blev en samling böcker. Ska bli intressant. 
Nu fattas bara glasögonen så ökar förutsättningarna betydligt att det blir läst nåt. Om jag börjar med första boken kanske det blir gjort.

Vad tänker du? Låt mig veta.

