Våld och ovilja och en massa medel

Det är under pistolhot och löften om piskor och smockor jag gör det.
Jag är högst ovillig med det finns hopp.
Det var precis så smutsigt och obehagligt som jag väntade mig men med en massa medel fixar jag det också.

image

Projekt Kylskåpssanering.
It is a Dirty work men någon måste göra det.  Mitt mellannamn är Någon.

När jag är klar har Någon gjort ett jävla bra jobb. Vi ska fira med inbillade semlor vi inte har köpt. Gott ska det bli.

One thought on “Våld och ovilja och en massa medel

Vad tänker du? Låt mig veta.

