Korn av glädje

Många smulor kan bli en hel kaka.

Idag fick jag för andra dagen på rad en kram av Mister innan han gick ut till taxin.
Det är stort. 
Igår frågade jag visserligen om jag fick ge honom en kram. Decibel måste ha en kram varje morgon, det hör liksom till hejdåritualen.
Mister däremot brukar bara humma lite när jag säger puss o kram och hejdå och gå ut.
Så jag frågade och istället för att ge honom en kram så fick jag en. 🙂
Idag fick jag den bara så där.

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

