Och det får mig osökt att tänka på..

Jag skurade av border, torkade torrt och flyttade fram vasen med mina fina blommor. Blommor… Tänker på sommar.
På sommaren fyller jag år. I juni.
Jag tänker på bloggen jag läste i, om söta Junibaggen.
I Juni är det midsommar och för flera år sen, på tal om bagge och tanken vandrar till Lady bug, åkte vi till Danmark. Till Köpenhamn. Vi var i en park och där fanns så många nyckelpigor att det är knappt möjligt. De fanns överallt, i gräset, stubbar, grenar och blommor.  En del satte sig till och med på våra kläder.
Jag gillar nyckelpigor. De är vackra. Namnet är vackert. Nyckelpiga. 🙂 Fint. 
Just det. Så kan jag ju göra. Sen gjorde jag det.

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

