Bekymmersbarometer

Jag vet att det är dumt att samla bekymmer och oroligheter på hög. Hur den högen nu kan se ut.
Jag trodde faktiskt inte att jag hade så mycket jag inte tagit itu med men det ser jag ju så fel jag trodde. 
Tänk att man kan ha så mycket oroligt utan att veta om det själv.
Men huvudet talar sitt tydliga språk. En bekymmersbarometer som tar sin egen temperatur på tillvaron.
Förfallet är nära nu.

Jag behöver definitivt köpa färg.
Och det blir inte den här…

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

