Märklig färgförändring

För ett tag sen skrev jag om det nya fina diskmedlet med färgförändringselixir jag köpte. När jag köpte det hade det en snygg ceriselila färg.

image

Bilden är tagen ifrån hemsidan och så fin färg köpte jag. Se hur etiketten matchar.
När inlägget skrevs hade det ändrats till mörkt blålila. Tyvärr har jag ingen bild på den nyansen. Den var fin men inte den jag köpte.

Idag är diskmedlet turkost.

image

En riktigt fin färg faktiskt, i verkligheten är det något grönare, men fortfarande inte det jag köpte. Vad hände egentligen? 🙂
Vad händer sen? Intressant är om det fortsätter att skifta färg. Eftersom jag inte använder så värst mycket så ska jag nog hinna uppdatera om ev ny färg också. 🙂
För alla intressesmurfar hoppar väl högt? 😉

Vad tänker du? Låt mig veta.

