Och vi gick oss ut i skogen

Jag skriver inte så mycket om dagen. Jag har haft ont och gått på halvfart men fixat diskberget har jag gjort och kravlat runt i tvätthögen också. Dammsugit och tvättat golv. Jodå. Faktiskt. Jag hade nu inte mycket till val. Det kom en liten svart med stor kulpåse ut i köket och berättade att han finns till.. 😉 Jag kunde också uttyda att det närmar sig att planera för sista dagen som kulkatt.
Tvättat blev det bra nog. 

Decibel och Genbanken hade bakelser med sig hem. Decibel har haft en dags prao på Genbankens jobb. Hon har haft en bra dag och inte blev den sämre av att köra minidumper.

image

Efter fikan gick vi en sväng till skogen.
Ibland önskar jag att tiden gick långsammare. Tiili var varm som vanligt och blev så lycklig över att hitta nånstans att svalka sig. Det är inte storleken det hänger på, det är känslan. 🙂

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Nu är det inte mycket kvar av den här dagen.  Ännu mindre av kvällen. Jag har en maskin tvätt som skulle hängas men jag struntar i det. Jag måste ju ha nåt kul i morgon också ju. 🙂 Nä, i kväll tänker jag roa mig med att undersöka insidan av ögonlocken. Utsidan är så väldigt vardaglig.

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

