Musfällad

Jag sitter på golvet och klappar kattungar och tömmer kattlådan när jag märker att mina pyjamasbyxor har snöre i linningen.

image

Kattungar gillar snören och jag får tio klor på musen.

Aj! Som det blev. Jag klappar lille Martyn och berömmer honom. ”Det ska nog bli en fin musjägare av dig.”
Martyn tog berömmet till sig och brottade ner brorsan också av bara farten. Theo som dödade Decibels bikiniöverdel igårkväll. Det ska nog bli nåt av den spelevinken också. 🙂

image

Vad tänker du? Låt mig veta.

