IN o UT, en ny kategori

Jag ramlade in i en blogg en dag och läste runt lite. Jag fick en himla bra idé faktiskt och denna veckan blir lite sisådär. Lite förhandstitt liksom. Jag har garanterat glömt något men framöver ska jag försöka bli bättre att skriva ner.
Jag ska alltså skriva ner saker som köps in och som inte hamnar i kategorin mat och förbrukning såsom schampo och toapapper mm. Samtidigt ska saker som slängs, ges bort skrivas ner.

IN v4
2 böcker
2 mobilskal (till mig och Decibel)
1 laddsladd till min mobil
1 Takbox

UT v4
2 Krukväxter (slängt)
2 kassar trasiga kläder (slängt)
1 plastpåsereskasseväska (slängt)
1 ljuslykta med ljus (kraschad och slängd)
1 skyddsöverdrag till hundbädd (gett bort)

Jag ligger alltså på minussidan som är rätt sidan. Egentligen skulle jag skrivit hur mycket trasiga kläder som låg i kassarna men jag har ingen aning.

På detta sättet hoppas jag kunna häva ut extra mycket grejer. Målet är ju att ligga på minus,  åtminstone till en början.
Målet är att göra ett inlägg varje vecka.
Nu är det gjort så nu ska jag sova. Så det så.

Vad tänker du? Låt mig veta.

