In och ut, vecka 5

Det är dags för en sammanställning av veckans IN o UT. Jaa, tänker kanske någon men det är betydligt mer ospännande än det låter. 😉

För enkelhetens skull så gör jag ingen skillnad på slängt i soptunna eller slängt i återvinning. Det står slängt, kasserad, sopad på det oavsett var skiten hamnar. 

UT.
2 trasiga leksaksbilar (slängda)
1 nästan full burk med våtservetter för dataskärmar. (Uttorkad och därför slängd)
1 kryddkvarn (sönder och kasserad)
3 krukväxter (väldigt kasserade)
1 skvätt och 2 nästan orörda flaskor fluorskölj (slängda)

1 mascara (Slut, efter bäst-föredatum och slängd)
3 flaskor hårsprayfärg (tomma och kasserade)
1 hårgeletub (tom och slängd)
1 tallrik + gaffel (tillbakalämnad)
1 leksaksbil (tillbakalämnad)
3 klädesplagg (Gett bort)

1 bh (trasig och sopad)
1 kortbyxor (Kupan)
1 poncho (Kupan)
1 onepiece (Kupan)
1 julgrej (Kupan)
1 jacka (Kupan)
1 kjol (Kupan)
12 t-shirts/långärmade tröjor (Kupan)
3 linnen (Kupan)
1 bh (Kupan)
2 byxor (Kupan)

2 tjejskjortor (Kupan)
1 pyjamasskjorta (Kupan)
1 byxor (sopslängt)
1 bollväst.  (Tillbakalämnad lånad)
1 filt (Tillbakalämnad lånad)
1 garnpynt som katterna hittat.  (Slängt)
1 par obekväma trosor (Slängda)

IN
2 munkjackor (Mister)
2 byxor (mig och Decibel)
1 gäng post-it + noteblock
1 par ridthermobyxor (Decibel)
1 par thermoridstövlar (Decibel)
1 par jeans (Mister)
2 plastbackar
1 låda (Decibel)
1 korg till pennor (Decibel)
1 tröja (till mig från SöstraMi)
2 provapåflaskor ekologisk ansiktsolja
1 bok (Secondhand)
2 böcker (”Kurslitteratur”)
1 bokhylla (Begagnad)

53 på utsidan och 19 på insidan betyder att jag slängt mer än jag fixat in. 34 grejer för att vara precis. Jippiiii.
Jag hoppas att det kan fortsätta på det viset.
Under veckan som kommer har vi födelsedag och kalas och jag räknar med att det blir en del på in. Jag ska jobba på att få åtminstone lika mycket på ut. 

Vad tänker du? Låt mig veta.

