I vanliga fall trögstartad

Det har jag tom på papper liksom. Men så plötsligt händer det något och det går som hejsan.
Jag var på kurs lördag-söndag som var. Innan söndagskvällen var slut hade jag bara liksom råkat klicka hem en av böckerna som tipsades om.

image

Det var förresten tur att jag inte köpte den andra tipsade boken. Jag kollade just och den har jag visst redan. Ibland är jag alldeles lagom snabb 😉

Och för en stund sen så hamnade jag av en händelse på Tradera. Klick klick. Så har jag snart två par haremsbyxor i min ägo.

image

Hoppsan. Som det kan bli.
För att ha så svårt att få saker och ting gjorda så får jag ibland en väldig massa gjort. Och fort går det. Som ett klick bara.

Vad tänker du? Låt mig veta.

