To do or not to do. Det är frågan.

Svaret är Ja, det borde jag. Men! Gaah. Det är så tråkigt. Och jag måste kliva ur karet. Golvet blir blött och fötterna fnasiga. Lite grus och grejs. Men jo. Jag borde verkligen leta upp en hyvel.
På onsdag kanske jag har kjol. Eller klänning. Jag vet inte ännu. Jag ska på begravning och skogstroll är inte inbjudna vad jag vet. Jag kommer att sticka ut och märkas om jag kommer som ett

image

…och jag letade. Mycket och länge efter en hyvel men hittade ingen. Jag gjorde en egen.
image

Vad tänker du? Låt mig veta.

