Jag lär dig allt jag kan min son

Hoppochstuds undrar vem som har bestämt att vissa ord är fula men inte andra.
Jag har inget jättebra svar utan det är väl olika för olika människor.

Jag frågar honom om han vill lära sig några riktigt fula ord. Han nästan skakar av förväntan och säger ja ja ja. 🙂

-Då tar vi det första. T å l a m o d.
Brrr.  Han ryser och väntar på nästa.
S t r u k t u r
Vad är det?
-Regler och scheman vad man ska göra typ.
-Usch svarar han och vill lära sig mer
S k y n d a
-Ååh fyy!

Det finns många fler fulord min pojke men det blir en annan gång ♡

Vad tänker du? Låt mig veta.

