Jag har inte tid med sånt här

Jag fick en go kram och en puss av Hoppochstuds så sa han till mig att ligga och vila en stund.

Det skär i huvudet och gör ont. Tabletten tar alltför lång tid på sig idag. Jag har mycket att göra. Jag ska ta disken och tvätta och tömma kattlådor och dammsuga. Dessutom behöver toaletterna skuras ur och julgardinerna plockas ner. Ja så illa jävligt är det, de hänger ännu i storarummet. 

Hoppochstuds säger nejnej mamma och drar upp täcket en bit. -Ligg stilla och blunda en stund. Sov lite.

-Jag hinner inte. Jag har inte tid.

-Jodå det har du. Så fick jag en kram till.

Hoppochstuds är en fin pojke ♡
Jag har legat en liten stund till. Fast nu får det vara nog. Jag har mycket att göra.
Jag har inte tid.

Vad tänker du? Låt mig veta.

