In och ut v12

Alltså såna här veckor gillar jag. Massa ut och inget in. Fler såna så blir det lättare att rensa sen när jag hinner. Jag har en del skåp och lådor att gå igenom. Och en hel hemsk källaren. Plötsligt en dag så händer det 🙂

IN

UT
1 slö liten kökskniv där bladet sprack och ramlade av
1 spidermandräkt till Jummi
1 spidermantröja till Jummi
1 spidermanshorts till Jummi
3 krukväxter till komposthögen
1 spidermanjacka 2i1 till Jummi
4 spidermanväggprydnader till Jummi
1 spidermanbilåkarnackkudde till Jummi
1 spidermanritblock
1 spidermanmapp för alla fina teckningar till Jummi
1 spidermanspel”docka” till Jummi
1 skjorta till Jummi
2 förvaringspallar i trä. Med trasigt tyg och utan de söndertuggade locken
10-talet heminspelade VHSband
2 Trasiga cdfodral
Några gamla cdskivor till datamusar och annat
6 konservburkar som använts som provisoriska krukor
1 bläckpenna som inte funkade längre. ”Eventuellt” kan den ha blivit utbrottad 😉

Gamla kontaktböcker från Misters gamla skola/skolor. Där står väl mest negativt så jag slängde dem utan att läsa det minsta. Sånt vill jag inte ha kvar i mitt hus. Visst står det väl positiva saker också men det mesta är med stor säkerhet inte det. Allt sånt fyller på fort bok efter bok.  😦 Jag trodde jag slängt alla men så var det visst inte.

Vad tänker du? Låt mig veta.

