Spänning på olika sätt

Idag var första dagen med keps på jobbet. Det var ganska nervöst faktiskt. Alla mina vanliga funderingar över om jag ska klara av det och hur det ska gå. Tänk om jag missar en massa eller bara gör ett dåligt jobb.

Jag har liksom hört förut,  på andra arbetsplatser hur det pratas om de nya. Vad de gör och vad de inte gör och om de är aktuella att ringa till igen. Jag vill inte vara en sån som kanske inte ska ringas till.
I vilket fall så har jag sprungit runt hela dagen och jobbat hela tiden.  🙂

Kvällen har varit rätt lugn. Fram till läggdags ungefär.  Då…!!

image

Det brakade loss ordentligt så det skångrade i husväggarna och taket närapå lyfte. Ojojoj.
Lugnet la sig till slut och kvar ligger känslan av misslyckande. Det var inte så här det skulle bli. 😦
Imorgon är en annan dag. Den blir bättre.

Vad tänker du? Låt mig veta.

