Hurra jag vann

Tarotkatten hade en utlottning på Facebook av en riktigt vacker 3D-tavla med vargmotiv.
Den vill jag vinna sa jag. Den ska jag ge till Lotta för hon är så inne på vargar. Det kan bli en fin start på en eventuell liten samling 😉
Tänkte jag och deltog i utlottningen.

Ja inte bara det, jag såg framför mig hur tavelbilden lades ner i nåt paketaktigt med mitt namn och adress. Jag såg framför mig hur den hamnade i brevlådan och hur jag öppnade det hela vid köksbordet. Jag deltog hela vägen kan man säga.  😉

Gissa hur det kändes att se detta sen

image

Yeeey. Det är ju jag! 😀

Så idag när vi åker till stallet så följer tavlan med mig. För den ska Lotta ha, just som tänkt.
Den är riktigt fin alltså.

image

Och om du, Lottas livskamrat,  avkomma eller en väns kompis pappas husdjurs ägares mormors barnbarns dotterson mot all förmodan hinner läsa detta innan jag hinner fram, då räknar jag kallt med att munnen är stängd och förseglad. Okej?? Tyst och hemligt.  😀

Ja. Jo. Jag vet. Jag skulle kunna vänta med att blogga det. För att vara säker men hallå. Jag har väntat länge ju. Först sen i lördags när jag fick veta och sen efter igår när brevet kom med posten. Det är asalänge. Jag kan inte vara tyst så länge.  😉

Vad tänker du? Låt mig veta.

