Mysig mittvecka

Gårdagen försökte vi hålla lugn men det var inte det lättaste vi har gjort. Dagen kan sammanfattas med ett ord,  hyperlabil. Jag tänker inte gå närmare in i det för dagen idag har hittills varit så mycket bättre. 

Runt lunchtid packade vi ner oss till stranden,  Genbanken och Decibel skulle hyra sig varsin surfingbräda. Tiili fick bli kvar i stugan, för stunden väldigt besviken men att ligga stilla på stranden är ju så klart inget vidare med den pälsen. Jag och Hoppochstuds var väskvakter och fotograf.

image

Om jag håller för näsan så kan jag gräva ner huvudet sa Hoppochstuds som en kort stund senare spottade och fräste med sand precis överallt.

image

image

Vi höll utkik länge efter de andra innan vi såg dem. Jag var extra glad för kameran med ordentlig zoom,  annars hade vi nog knappt hittat dem ännu 😉
Decibel var på väg inåt land till och då sprang Hoppochstuds dit och Decibel var snäll och lät honom testa.  De är så duktiga de där två alltså!  🙂 Ja jo, Genbanken också förstås. 😉
Bilder finns förstås men i den ”riktiga” kameran.  Den är just nu jättedöjd och utan batteri.  Troligen desto fullare med sand… 😐

Hoppochstuds kom med kärlek från änglarna 💖😇

image

image

image

image

Vi fick finbesök också.  SöstraMi och Jummi 💕

image

Vi åt en glass på stranden innan vi gick hem till stugan där vi beställde hem en stor, god familjepizza innan det blev dags för de båda att åka hemåt igen.

image

Jag vill verkligen ha en hängmatta alltså. En dag så…

Nu sitter vi och mysar. Jag och barnen tittar på The Big Bang Theory och Genbanken sitter och läser. Semester alltså.  Ikväll väntar den sedvanliga kvällspromenaden. Kanske vi till och med sätter oss vid en uteservering och tar en öl. Sånt där vet man ju aldrig i förväg. 😄

 

Vad tänker du? Låt mig veta.

