Hur svårt ska det vara?

Jag har letat på mängder av säljgrupper på Facebook, Bokbörsen,  Tradera, Blocket. Jag har Googlat och sökt men ingenstans verkar det gå att köpa dessa böcker.

image

Kärlekens bok och Diktarfursten av Kathleen McGowan.
Jag har läst första delen och då vill jag läsa dessa också. Jag har första delen i bokhyllan och då vill jag ha dessa också. Men hur?
Kärlekens bok är slut på förlaget.

Folk säljer av massor. Kök. Nya tvapparater. Vitvaror. Flong nya böcker. Begagnade böcker. Trasiga böcker.
Ändå är det ingen som verkar sälja dessa. Varför? Och varför är just den andra delen så svår att få tag i medan ettan finns mängder och trean också finns? Någon måste väl ha tröttnat på att ha de stående i bokhyllan och ta plats eller att äga dem alls.
Jag hoppas att de ska dyka upp en dag. Plötsligt händer det.

2 thoughts on “Hur svårt ska det vara?

  1. Pingback: Ganska svårt kan det vara | Mmm... jag ska bara...

Vad tänker du? Låt mig veta.

