Ganska svårt kan det vara

Jag undrade ju hur svårt ska det vara att få tag i en bok eller två. Jag har som skrivits letat både mycket och länge men utan resultat. Kärlekens bok var inte så lätt att hitta. Diktarfursten kan jag köpa på både Adlibris och Bokus men Kärlekens bok. Nänä.

image

Jag har gett upp en smula faktiskt. Avvaktat lite. Tills idag när jag fick ett infall att kolla Bokbörsen. För vilken gång i ordningen vet jag inte alls men jag kollade.
Och hittade den!  Så jag klickade in den till kundvagnen och imorgon ska jag betala. Hur bra är det då? Mycket.
Jag visste att en dag så… Och en dag så.
Plötsligt händer det.  🙂

Vad tänker du? Låt mig veta.

